Friday 27 January 2012

Bannel yang akan gantung pada pembukaan cawangan baru di UKM

Ini adalah bannel yang akan digunakan semasa pembukaan cawangan baru di UKM.


Sehubungan itu, pihak kami ingin mengalu-alukan tuan puan untuk datang ke tempat kami untuk dapat kad ahli secara percuma.


untuk maklumat lanjut anda boleh hubungi saya Ros 017-6714614.




Harga pembukaan untuk kereta sewa adalah :


For all my customer, dapatkan harga promosi dgn


kami sehingga 28 februari 2012.

Bawa kad student, ic beserta lesen untuk prosedur 



penyewaan...


Antara pakej yang kami bagi ialah :


(1) sewa viva manual sejam rm6, minimum sewa

 3jam. Half day RM45. Sehari RM75

(2) sewa viva auto sejam rm7, minimun sewa 3jam. 
Half day RM50. Sehari RM85

(3) sewa viva auto elite sejam RM7, minimum sewa 

3jam. Half day RM52. Sehari RM88

(4) sewa myvi auto sejam rm8, minimum sewa 3jam.
 Half day RM60, Sehari RM100

(5) sewa myvi auto lagi best sejam rm8, minimum 
sewa 3jam, Half day RM65, Sehari RM110

(6) sewa saga FLX auto sejam rm8, minimum sewa 

3jam, Half day RM60, Sehari RM110.



Kami juga ada menawarkan perkhidmatan lain seperti

perkhidmatan penghantaran kedestinasi yang anda 
mahu, kadar harga ialah :



(1) upm ke ktm serdang rm7

(2) upm ke lrt sg besi rm12
(3) upm ke BTS rm14
(4) upm ke hentian kajang rm15
(5) upm ke klia rm45
(5) upm ke lcct rm45
(6) upm ke jalan duta rm25
(7) upm ke puduraya rm25
(8) upm ke hentian putra rm25
(9) upm ke da mines rm10
(10) upm ke alamanda rm12
(11) upm ke putrajaya central rm15
(12) upm ke KLcentral rm25





Lain-lain destinasi anda boleh hubungi saya tuk



dapatkan harga.

Hubingi saya : kak ros 017-6714614




kepuasan pelanggan adalah menjadi keutamaan.



Insyallh.

9 comments:

  1. kak..gudluck...nti leh tambah setting untuk comment via fb masuk sini..nti sy tunjukkan cara

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...baru2 belajar buat blog...tak tahu sangat pasal ni...nnt kalau ada yang boleh tambah..bgth la...

      Delete
  2. go rosma, go hehheeh good luck ya. jemput dtg blog akak juga.

    ReplyDelete
  3. tq kak.....nnt sy pg blog akak...tapi nak tgk cam ner...hahahaha....saya baru nak belajar main blog ni...keh...keh...keh....

    ReplyDelete
  4. assalam kak rose saya student uitm lendu...saya ingin bertanya tntng kreta sewa di uitm lendu...jika kak rose berhajat kak rose boleh cntct saya di number 01126146013,,,in sha allah saya akan bercerita panjang

    ReplyDelete
  5. assalam kalau saya sewa kereta awak tayar pecah..sapa yg tanggung owner ke penyewa

    ReplyDelete
  6. assalam kalau saya sewa kereta awak tayar pecah..sapa yg tanggung owner ke penyewa

    ReplyDelete
  7. Salam tuan tanah tumpang iklan.
    Estima utk disewa bolehlah hubungi sy cikgu nor 019-2222777..

    Saga flx baru hubungi adik sy en hafizal 017-8483113.tq

    ReplyDelete